VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Slutat tidigt.

Hej bloggen.
Idag blev det en tidig dag för en gång skull. Slutade vid halv ett vilket jag kommer att göra nästan alla fredagar i fortsättningen,super skönt!
Dagen har varit ganska bra faktist,eller inget att gnälla på.
Emelie stackarn blev typ "vattenkrigad" eller vad man ska säga?
Två killar,Alex och Filip blötte ner henne som fan,dom hade typ påsar med vatten i som dom hällde över henne,
så hon var helt blöt,håret var helt blött och sminket var helt borta och hade runnit i hela ansiktet.
Men det blev nog iallafall lite bättre sen tror jag:S
Efter skolan gjorde jag och Emma sällskap en bit och sen gick jag hem hit och släppte ut hunden.
Nu ska jag väl ta och plugga lite,på en fredag-.-
Sen så kanske Sofi sover här inatt men vi får se hur det blir.
Gud den här dagen har jag faktist tänkt på hur mycket jag vill ha sommar!Men så kommer snön:@
puss och hej..

Bild från grönan med sofi -08

Kommentarer
Postat av: tina

sv; har shoppat=) ha en bra kväll, kram :D<3

2010-03-12 @ 19:18:45
URL: http://ttinen.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0