VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Dags att plugga.


Hej på er.
Yes dags att plugga gärnet för mig asså! Har engelska prov imorgon och glömde böckerna i skolan över lovet så då är det bara för mig att plugga hela kvällen då,får se hur det går.
Iallafall tänkte göra ett litet inlägg här innan jag börjar plugga.
Dagen har varit rätt okej faktist,fick sluta typ en timme tidigare så det va ju skönt.
Efter skolan så gick jag med några tjejer från klassen och åt mellis,
två dubbelmackor och ett glas juice för dom som ville veta.

Sen så gick jag hem och då visades det att morfar har varit här hemma hela dagen,han kom hit vid tio tiden,vilket jag inte visste så han har stått och skottat här hela dagen stackarn.
Ända sen tio liksom och nu är klockan tre..
Och så när man säger att man kan gör kaffe till han och att han ska komma in så vill han inte,
han vill skotta klart först,typiskt morfar.
Men nu måste jag plugga,skriver sen..


Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0