VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

1 mars 2010


Ja nu kan lilla födelsedagsbarnet berätta om sin dag innan batteriet tar slut på datan. Jo min gulliga familj kom in 07:00 och sjöng och gav mig paket, hahah fast jag och min sjuka bästavän vaknade en halvtimme tidigare och somade aldrig om, knaaaas! Sen när jag fått alla underbara presenter som va:

2 One Tree Hill boxar 4 & 5an.
Avril Lavinge parfymen
Kosslurar
Om jag kunde drömma
200:- på Gina Tricot
Grön/vit randiga lakan

Ah och sen typ 07:30 så började jag och Amanda att kolla på One Tree Hill sesång 4. Och kollade ända tills typ 16:30, knaaaaaas! Det var så spännande och mysigt så vi kunde inte slita oss från teven, hahah töntar, we know! Sen så åkte Amanda hem, och så käkade vi. Kyklinglasange, aaaaas gott!
Grattis mig själv numera 14 år!


Kommentarer
Postat av: E L I N ♥

sv: grattis du hade rätt och har vunnit en länkning :)<3

2010-03-01 @ 23:52:57
URL: http://ekva.blogg.se/
Postat av: Sophia

Hej! Jag är med i en veckans blogg tävling för första gången och jag skulle bli jätteglad om ni kunde rösta på mig här: www.liivahliins.blogg.se

2010-03-02 @ 08:42:16
URL: http://sophiaforever.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0