VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

My life would suck without you..

Hej på er.
Hehe första inlägget här då,eller för mig iallafall.
Skolan va helt värdelös! Galna ungar som kastar snö och springer runt och lite annat..
Skit jobbig fast lyckades hålla mig lite torr fram till slutet av dagen..

Skulle gå hem och då kommer alla killar,såklart.. och kastar ner mig i snön och kastar och sparkar snö på mig. Roligt man måste ha att se en tjej ligga ner och inte kunna göra något. Och sen så drog alla mina kompisar så hade inge hjälp så fick dra mig upp och grejer..

Sen tog jag bussen till sofi, hela sätet blev blött,oups. och sen där va vi utelåsta ett bra tag tills hennes lillebrorsa kom och rädda oss! Haha sen har vi gjort allt möjligt där borta och nu är jag här hemma har precis ätit, fisk.. vilket inte smakade så gott.



Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0