VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

SNÖ!



I sånna här svåra tider vill man bara minnas sommaren! (bilden, sommar 08)
Hejsan, första inlägget för mig här, hehe men fler kommer.
Ja idag va väl skolan rätt okej. Eller ja Emelie blev utburen och mulad två gånger stackarn, sista gången försökte jag hjälpa, det gick väl som det gick men hon blev inte lika snöig som första iallafall. Ah lektionerna va rätt okej också. Sen är det ju väldigt många omogna fega små skitar som går i 7an som man värkligen vill sätta på plats, fyfan va nice! Ah sen efter skolan gick jag och Sofia hem till mig, men ja såklart hade jag inte med mig hemma nyckeln så vi fick vara utanför och ja vi hittade på lite allt möjligt, saik. Ah sen kom Amanda och snöstormen, suck. Sen efter en timme typ kommer min lillebror, the day's savior (stavning?). Sen käkade vi och snackade osv. Sen ikväll är det Glee och Made in Sweden! Me likes!
Men vi hörs kanske senare.



Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0