VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Mätt.


Tjaba tjena hallå!
Nu sitter jag här helt jäkla proppmätt efter middagen, som jag och Sofia så stolt har lagat, heheh. Dagen har vart ganska bra, det är ju måndag alltså sega lektioner och vi slutar typ tre. Efter skolan satt vi och väntade på att Esther skulle komma i kanske 40 minuter. Sen gick jag, Sofia, Amanda och Ellen till bussen. Och sen kom även Alice. Sen när Esther hade kommit så kramades vi och snackade mm. Sen gick vi till Kassmyra och hälsade på, och vet ni vad en lärare sa? Jo att efter vi hade slutat så var det lite tråkigt och tyst, det är inte lika livat längre, hahah we know you all love us!
Skriver mera sen.

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Sv: för jag orkade inte me allas kommentarer om mina gamla inlägg fast ja liksom vill ändå inte radera alla minnen <33

2010-02-08 @ 20:17:56
URL: http://emoquist.blogg.se/
Postat av: emelie

Nej ! Vem hade sagt det ? Åh var det kul ? Vilka hälsade ni på ?<3

2010-02-08 @ 21:43:59
URL: http://emelietheorin.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0