VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Ljust och mörkt.


Har ni tänkt på det?
Att det blir ljusare och ljusare för varge dag. För en månad sen började det bli mörkt runt 3 och nu blir det mörkt runt 4 halv 5! Och det bir ljust runt 7 halv 8! *Smile*. Snart kommer det vara ljust till 22:00 och guess what då är det sommar!


Ah, men jag har inte berättat om min dag, oh no... Hahah. Men ja min dag har varit okey. Inte så spännande precis, as många va sjuka från klassen, kanske svin influensan? Hahah nej dom är bara klena hela bunten, hahah! Nej men efter skolan så lånade jag kusins busskort och tog bussen hem, as najs! Sen väl hemma har jag bara chillat, såg One Tree Hill, så jävla bra avsnitt! Måste se det som kommer imorn alltså! Ah och idag är det House, men inte andra avenyn, buhu! Jävla OS, vem ser på de?.. Ah men snart ska jag keka, sen ska jag göra matten. Roligt.. Sen måste jag duscha också, hahah.
Hörs senare!

Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0