VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

"kompisförbud"..



Inte så bra uppdatering från min del..
Jaja berättar kort om dagen då:
Allt började med en seg morgon och en trött Amanda.
Sen massa med lektioner,prov som gick skit och massa annat.
Sen sista timmen hade vi "frågesport" som jag ägde på(a) Haha klart bäst på det!
Efter plugget drog jag och Emmi hit och umgicks,åt,kolla på världens bästa serie och annat..
Sen sprang hon till bussen vid fem tiden och sen har jag väl bara tagit det lugnt.

Imorgon är det fredag,whoho.Nenej inte så whoho från min sida precis. Har "kompisförbud" hela veckan.Jävla skit,egentligen fick jag inte vara med en kompis idag men frågade mamma snällt och mamma hade glömt bort det så(a)Jaja så det blir väl "mysig" hemmakväll tror jag..Ska försöka övertala mamma och pappa att låta mig gå ut!



Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0