VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

impuls shopping, you know.


Jag vart väldigt nöjd med min insats vad det gäller shopping idag, hahah. Nej men det vart ett impuls köp, you know? Ah dagen var annorlunda, spännande,oplanerad, händelserik och ja väldigt rolig!

Började med att jag och Amanda vaknade klockan typ 10 - 15 över 7. Fixade oss och sen drog vi ner till TC, fick skjutts av Eddie (Amandas pappa). Där mötte vi upp Nilla och Wilma.
Så tog vi tåget in mot staden. På tåget satt värsta äckel gubben som stank och var värsta skum, euw. Han hade en godis påse som han stack fram till Wilma, EUW? Sen så Pernilla satt bredvid honom och vi andra framför och varje gång jag visade en bild för Perre så kollade han och usch.
Sen kom vi in till kungsan och sen började vi åka dåra. Sen skulle Amanda ta en bild på mig och Nilla, så vi flummar såklart och då kommer en gammal tant och tar kort på oss? Jag blev så ofokoserad så jag ramlar, och Pernilla, aj.. Sen när vi åkt klart så gick vi till donken och H-A-H-A-H, Pernilla och Wilma satt vid det där stället där man tar sugrör och ketschup och de, och då kommer en gubbe och ställer sin bricka där och *pooof* så välter läsken ner på Nilla, sen när han ska ta upp den så forsar all cola ut över hela Perres jacka, hahah stackarn, men hon fick en 100 lapp iallafall! Och jag och Wilma garva ihjäl! HAHAHA!
Sen så vandrade vi runt på stan ett tag, sen åkte jag och Amanda hem typ kvart i två.

Väl hemma hos Amanda gjorde vi ine så mycket, vi slappade bara och njöt av livet, hahah. Men ja imorn är det skola, suck..
Hörs mer sen.


Kommentarer
Postat av: Nilla ♥

Hahahaha, asso de va heelt sjukt ! x'D <3



Men de va kul iaf :D <3

2010-02-16 @ 07:27:34
URL: http://livetsomnilla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0