VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Hemma, själv.


Här sitter man då i sin ensamhet..
Ja dagen var rätt okej faktiskt. Först hade vi SO, ganska chill, och så är det så himla roligt att sitta och kolla på alla sexor som är så rädda, hahah inte för att jag inte va det då men ändå. Sen hade vi svenska med spanskaläraren, hmmm? Ah sen vare idrott, det var sådär men man skulle typ springa och hämta färgade band på en stor röd matta och sen var det typ 5-6 st som kastade bollar på en. Det var as kul att kasta bollarna på folk, heheh jag vart värsta ivrig ju. Sen kommer Tobbe och bah hoppar typ på mig (?) fick as ont i ryggen iallafall, suck.. Sen käkade vi en stund och sen gick jag och Sofia till henne, vi ha liksom väääärsta håltimmen . Sen hade vi spanska, asså snacka hopplös lärare, hon lät oss inte öppna det jävla fönstret, gaaaaah det var as varmt.. Suck.
Ah sen gick jag hem i min ensamhet och tänkte göra chokladbollar när jag kom hem, men nej vi har inget havregryn, suck för 3e gången.
Det blev ett ganska långt inlägg, men shit the same.


Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0