VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Godmorgon.

Tiiiiidigt, i know. Men kunde inte somna om, suck. Ja igår fyllde pappas kusin och farbror 50 år, grattis! Så då åkte vi till kusinerna och firade. Och så va min lilla sötnos där, gaaah va gullig hon är! Och hon vart helt kär i mig, hahah. Ja, men det var väl mysigt att umgås med släkten på pappas sida. Ah sen kom vi hem tyo 10 över tolv, och då gick jag och la mig för jag va trött, hahah.
Och idag är det första dansträningen för i år, yippie! Ah så jag måste plugga första sen ska jag nog vara med Sofia, naaajs!

Kommentarer
Postat av: Nilla ♥

sv;



haha, aah :) <3

2010-02-21 @ 10:04:45
URL: http://livetsomnilla.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0