VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

FREDAG!


Idag är det Fredags mys!
Ja nu är det äntligen helg igen, as najs! Men veckorna går rätt snabbt nu för tiden! Det var ju liksom nyss hösttermin och vi var liksom nyss små nya 7or! Jaja iallafall, idag var bättre än igår. Jag bröt ju ihop lite så där när jag kom hem igår, heheh. Men idag efter skolan tog jag iallafall bussen så det vart inte lika långt. Men ja skolan var väl chill, vi hade idrott med 7MMa idag också, skojsigt. Men vi "hade inte" kläder så vi gick en promenad "runt elljus spåret" fast vi gick bara utanför skolan och tog en bild för att få närvaro, hahah. Sen så kunde vi ha slutat men nej, där gick man och trodde att man skulle ha kemi, och musik, men nej.. Hade liksom kunnat gå hem klockan 11:10, men ja tog 12:45 bussen så shit the same, eller nej det sög! Snart slutar min kusin så då ska jag traska över till henne. Sen sover jag nog antagligen där också.
Men vi hörs mer ikväll.


Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0