VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

Ellen is the shit


Ellen<3Amanda

Hej på er.
Inte så mycket bloggande idag men blogg.se dampade så jag orkade inte på dagen så det får bli nu jag bloggar. Skoldagen var rätt okej faktist, varken tråkig eller super roligt.. Haha men vissa stunder va skit roliga. Iallafall hade prov i biologi vilket jag torr gick bra och sen fick vi tillbaka matte provet, 19/20 poäng, rätt bra faktist!

Efter plugget så gick jag med Ellen,Sofi och Sofia till bussen för att möta Esther!Alice kom sen också. Mötte henns,gud va roligt,har inte sett henne på jätte länge. Vi pratade rätt mycket om vad vi gjort sen senast och hur det va och sånt. Hon berätta att hon har en producent och att hon spelar in typ en skiva, roligt! Hon sjunger jätte bra så hoppas den kommer ut eller något.

Sen efter en stund gick vi ner till kassmyra och hälsade på lärare och så.
Efter det sa vi hejdå till Esthi och så gick jag och Ellen hem till henne där vi bakade lite muffins som blev jätte bra ju,hehe.
Sen gjorde vi lite annat också och sen gick jag och mötte mamma vid åtta tiden och sen här hemma har jag bara ätit,kollat tv och typ bara tagit det lugnt. Ska alldelles(?) strax sova,måste fixa mina grejer och sånt först och få ut lillasyster här ifrån som springer runt i mina tofflor och töntar sigx)..
Lite långt inlägg,vet inte om ni orkar läsa det här menmen..


Kommentarer
Postat av: ELLEN

Ellen orka läsa stolt <3

juste lilla gummsan du har glömt din feta tunga väska här men antagligen får stora starka ellen bära den till skolan imorgon :P<3

2010-02-08 @ 22:28:12
URL: http://emoquist.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0