VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

alla skolböcker hem..

Hej bloggen.
Sitter i skolan helt ensam och typ gör ingenting.. Slutade för ungefär 10 minuter sen men väntar på att mamma ska komma och hämta mig så ska vi åka ner till tumba en snabbis och kolla på ett par skor. Får se om jag hittar något,ska försöka få mamma till att köpa ett par jeans till mig också(a)
Skoldagen har varit rätt bra faktist.Rolig iallafall.
Har med mig nästan alla skolböcker..Ett het berg vafan.
Måste plugga till spanska,fysik,so,svenska och hemkunskap..Suck.


Kommentarer
Postat av: Agnes

Kolla in bloggen, och kommenter ;)

2010-02-11 @ 15:21:05
URL: http://agnesnorman.blogg.se/

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0