VARDAG - MUSIC - KLÄDER - DANS - VÄNNER

10/3 - 10

Hej bloggen.
Kan bara meddela att det kanske inte går så bra för Sofi att blogga ikväll
pga att hennes internet är helt segt som in i.. Men jag kan iallafall blogga :d
Min dag har varit okej,mer neråt än uppåt kan jag säga..
Efter skolan idag så drog jag och Sofi hem hit och lämna mina grejer och
så bytte jag jacka,och sen så gick vi hem till henne och åt lite mellis.
Sen satt vi oss och kollade på One Tree Hill, ME LIKE! Gud kan få gåshud av den serien,sjukt bra! Sen så när vi hade sett på det en stund så kollade vi TopModel,vilket jag också gillar.
Mamma hämtade mig vid fem tiden och här hemma har jag mest fixat lite skol grejer och käkat middag,
soppa och pannkakakor.
Imorgon blir det Sofia efter skolan tror jag:)

Skriver mer senare..



Kommentarer

Har du något på hjärtat?

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns inte)

Har du en blogg?

Vad ville du?

Trackback
RSS 2.0